Seguidors

divendres, 24 de maig del 2013

UN INTENT DE SINTETITZAR EL QUE S'HA FET

Donant continuitat a l'entrada anterior, vull mirar enrere i analitzar els pros i els contres d'aquesta pràctica. L'objectiu primer, i que va estar acceptat per la comissió del Practicum era el d'elaborar un Pla d'Orientació professional i acadèmica per a alumnat de 3r i 4t d'ESO amb trastorn de dèficit d'atenció, exposant les diferents eixides acadèmiques i de formació professional a que podien optar. Una vegada acceptat, vaig comprovar que en aquell moment ja es necessitava al centre un Pla d'Orientació que l'orientadora -psicopedagoga ja tenia pràcticament acabat. No obstant jo vaig continuar amb el pla previst i com indiquen els objectius i les activitats plantejades al Pla de Treball, vaig recopilar molta informació a diferents nivells i a partir d'ella he anat elaborant documents que serien parts del Pla d'Orientació.  Penso que alguna actuació prevista no ha arribat a realitzar-se, però també crec que he realitzat un treball ajustat a allò que es va planificar i donades les característiques de la intervenció no voldria comparar-la amb altres de tipus més pràctic i amb més relació directa amb casos concrets. Jo crec que encara tinc la oportunitat de poder continuar el que em queda per fer i que els resultats finals parlin en la memòria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada