Pel que fa a la fase 2: Coneixement del funcionament del centre, dels alumnes i de la metodologia que s'utilitza, també l'he assolit dins de les hores i dates pensades inicialment:
-Recollir
tota la informació necessària per la elaboració del Programa d’Orientació.
-Classificar-la i ordenar-la per donar-li forma.
-Recollir els interessos i necessitats de l’alumnat objecte del Projecte.
-Establir una primera anàlisi de les necessitats respecte a l’orientació dels alumnes de 3er.
i 4rt que he estat observant, per tal de poder establir les actuacions a dur a
terme,ara i en cursos posteriors.
-Conèixer què i com es treballa amb joves que presenten un trastorn de
dèficit d’atenció.
Pel que fa a le 3era. fase: Elaboració del pla d'orientació dels alumnes de 3er. i 4art
d' ESO. Assessorament,valoració i avaluació del pla, no us puc avançar res,encara no he començat aquesta part. Tenia previst elaborar-la al llarg del mes de Juny,ja que fins a mitjans de Juny tinc previst anar per continuar les pràctiques.
Els objectius que em vaig proposar us els presento:
-Anàlisi i
organització de tot el material
recopilat.
-Elaboració del pla individual d’orientació formatiu i/o
laboral dels alumnes de 3er. i 4t d’ESO
de l’escola.
-Assessorar als alumnes estudiats.
-Valorar la possibilitat d’aplicacions posteriors del
pla elaborat.
Com que veig que no podré acabar-vos d'explicar tot el procés abans d'acabar la setmana,he volgut fer-vos coneixedores del que realitzaré a la 3era. fase.
Com que veig que no podré acabar-vos d'explicar tot el procés abans d'acabar la setmana,he volgut fer-vos coneixedores del que realitzaré a la 3era. fase.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada